מה לשים לב כשבוחרים עורך דין ביטוח לאומי ברחובות?

כשהביטוח הלאומי שאמור להיות העוגן הממשלתית למי שנפגע או חלה במחלה קשה לא עושה את המצופה ממנו ומערים קשיים או לא עושה את המיטב להענקת מלוא הזכויות המגיעות לנפגע, חייבים לפנות לעורך דין מומחה בתחום.

הביטוח הלאומי הוא גוף ממשלתי שנועד להיות מקור ביטחון לאזרחים במקרה והם חלילה נפגעים בתאונת עבודה או בעת גילוי מחלה קשה ולא יכולים יותר לפרנס את בני משפחתם או את עצמם. לפעמים אותו גוף מערים על הנפגע קשיים רבים ולא מסייע לו לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לו. כאן בדיוק נכנס לתמונה עורך הדין. צריך למצוא עורך דין שמתעסק בנושא של ביטוח לאומי ובקיא ושולט בכל הדינים בתחום. עורך הדין הנבחר הוא זה שילווה את הפונה בכל ההליכים והבירוקרטיה מול הביטוח הלאומי ויוודא שהוא אכן מקבל את מלוא הזכויות שמגיעות לו בהתאם לחוק.

בעניין תקנות וחוקים, יש לזכור ולקחת בחשבון שהם כל הזמן משתנים, וגם אם לא החוק במלואו אז סעיפים בו, תיקונים לו וכו'. בעוד שמי שפונה לביטוח הלאומי ללא עורך דין, לא מכיר את כל החוקים והתיקונים, ולא יודע למה לצפות ואפילו איך להשלים נכון את הטפסים, איך יעמוד בפני וועדה רפואית, מה ישאל ומה עליו להדגיש בתשובותיו, עורך דין מומחה בתחום יכין את הפונה לכל, ימלא יחד איתו את הטפסים, ידריך אותו לקראת הוועדה הרפואית ויצליח להשיג עבורו את כל הזכויות המגיעות לו. רק עורך דין בקיא ובעל ניסיון יצליח למצות את המקסימום


פנייה מאוחרת זה מאוחר מידי

אדם שינסה לעבוד מול הביטוח הלאומי, למלא טפסים ולהתחיל את הדרך המתמשכת מול הביטוח הלאומי ללא העזרה והליווי של עורך דין, ויחליט בשלב מאוחר יותר להיעזר בעורך הדין עלול לפגוע במיצוי זכויותיו המקסימליות ואף בכישלון התביעה. הסיבה היא שמה שכבר ייזוק לא יתוקן, ומה שנרשם ותועד בתחילת הדרך לא יוכל להשתנות ויש לכך השפעה גדולה על מיצוי הזכויות. פנייה אל עורך דין כבר בהתחלה על מנת שזה ייצג את הפונה תסייע לקיצור הליכים, מיצוי זכויות והשגת קצבה גדולה ככל האפשר.

המלצות ולקוחות מרוצים

בבואכם לבחור עורך דין, אל תסתפקו בשיקולי נוחות וקרבה. נניח שאתם מרחובות והסביבה, לא מספיק לחפש עורך דין ביטוח לאומי ברחובות, עדיף להרחיק מעט אם נדרש, והעיקר שעורך הדין שתבחרו יהיה כזה שיש לו המלצות מלקוחות מרוצים, גם אם זה נמצא במרחק של אפילו 100 ק"מ ממקום מגוריכם. לקוחות מרוצים מעידים על הצלחה וניסיון ואלו חשובים מאד בבחירת עורך הדין שילווה אתכם.

ולסיום, אחרי שכבר בחרתם עורך דין מומחה בתחום, מומלץ לקבוע פגישת היכרות. עורך דין טוב ככל שיהיה , כזה שיש לו לא מעט המלצות, עדיין יהיה האדם שילווה אתכם תקופה ארוכה מאד ולעיתים בהליכים לא קלים ואינטימיים. חשוב שתבחרו עורך דין שאתם מרגישים בנוח איתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן