עורך דין נזקי גוף רחובות

נזקי גוף הם תחום משפטי מורכב ומעניין אשר מפגיש תחת מטריה אחת רפואה ומשפט.

תאונות דרכים, רשלנות רפואית ופגיעות פיזיות בעבודה– כל אלה נכללים תחת ההגדרה של נזקי גוף ומאחורי הכותרות מסתתרים מקרים כואבים ואמתיים של בני אדם שנפגעו בצורה פיזית, בין אם כי החליקו במשרד או שהעירייה בה הם גרים לא תיקנה מדרכה – דבר שגרם להם לשבור את הרגל ולפול.

לא פעם הנזקים שנעשים הם בלתי הפיכים והם משנים את סדרי חייהם של אנשים רבים, גורמים להם לאבדן הכנסה ולאובדן כושר עבודה והופכים את חייהם לסבל. כדי לפצות על הכאבים ועוגמת הנפש מוצע לא פעם פיצוי כספי שיכול להמתיק קצת את הפגיעה.

כמו כן, נזקי גוף הם תחום מורכב שמערב את התחום הרפואי והתחום המשפטי גם יחד, ולכן עורך דין נזקי גוף חייב להבין ולהיות בקיא במושגים רפואיים ובגוף האדם, על מנת שיוכל לייצג כהלכה את הלקוחות שלו.

חשוב לציין שחוץ מנזקים פיזיים, תחום נזקי הגוף מתייחס גם לנזקים נפשיים שנגרמים לנפגע. לא פעם תאונה היא אירוע טראומטי ומטלטל שעלול לגרום לנפגע נזק מנטלי ונפשי, ועל מנת להוכיח זאת יש צורך בחוות דעת רפואית פסיכיאטרית.

מומלץ לקריאה – עורך דין נזקי גוף המלצות

נזקי גוף – את מי תובעים?


בדיני נזקי גוף אנו נתבע לרוב את הגוף או האדם שאחראים לנזק שנגרם לנו, ולכן נצטרך להוכיח בכתב התביעה כי האירוע אכן קרה, וכי הנתבע אכן אחראי לפגיעה שלנו ושהייתה לו אפשרות למנוע את האירוע המצער.

זה נכון לרשלנויות רפואיות ופציעות אזרחיות כמו החלקה בקניון או נשיכה ע"י כלב: במקרה הראשון נתבע את הנהלת הקניון, ונצטרך להוכיח שהאירוע התרחש ושזו אשמת הקניון שהחלקנו –ושהייתה להם אפשרות למנוע את המקרה.

יוצא דופן הוא המקרה בתאונות דרכים, שם הנפגע תובע גם אם הנהג אשם וגם אם לא – את חברת הביטוח של הנהג הפוגע. 

על מה ניתן לקבל פיצויים?

 

סכום כספי הפיצויים שאנו דורשים לקבל מורכב משלושה גורמים שונים שיחד הם מנסים להגדיר ולקבוע מהי רמת הפגיעה שנעשתה לנו, ואיך נוכל קצת לפצות עליה:

  1. סבל

בין אם מדובר בסבל קבוע או אפילו זמני, במקרה ובעקבות האירוע נפגעתם ונגרם לכם סבל ונזק כלשהו – פיזי או נפשי, אתם זכאים לתבוע פיצויים שאמורים לכסות על עוגמת הנפש.

  1. הפסדים

לא פעם אחרי תאונה שמעורבים בה פגיעות לא קלות לא ניתן לחזור לחיים רגילים כל כך מהר. פציעה קשה או קלה – כל פגיעה יוצרת הפסדים – מונח המגדיר מה הפסיד הנפגע בעקבות הפגיעה, ומה יכול היה הנפגע להרוויח, להשתכר ולעשות במידה ולא היה נפצע.

כתבה מומלצת עבורך עורך דין לביטוח לאומי

  1. הוצאות

כל ההוצאות שנגרמו בגלל התאונה: פינוי לבית חולים, אשפוז, תרופות ושיקום רפואי – כל אלה עולים כסף ועל האחראי לנזק לשלם לנו בעבורם.

כדי לדעת כמה באמת עליכם לתבוע מהגורם שבגינו ניזוקתם כדאי לשכור עורך דין שילווה אתכם בתהליך, ישקף לכם את המציאות ויחד אתכם יגבש תביעה שתובעת את הסכום שאותו אתם זכאים לקבל.

הסכומים שנפסקים לטובת ניזוקים בתיקים של דיני גוף מתחילים מסכומים של כמה אלפי שקלים לפגיעות קלות ויכולות להגיע עד לסכומים של מאות אלפי שקלים על פגיעות מורכבות יותר.

אולי יעניין אותך: עורך דין נזקי גוף בחיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן